niedziela, 21 sierpnia 2016

Book Tour "Błąd" Elle Kennedy


***

„Błąd” Elle Kennedy to kolejna fantastyczna książka z nurtu New Adult. New Adult to powieści dla „młodych dorosłych”, czyli książki, których jeszcze kilka lat temu bardzo mi brakowało. Teraz jestem w swoim żywiole i mogę śmiało powiedzieć, że jest to mój ulubiony gatunek literacki.

John Logan to gwiazda hokeju uniwersyteckiego. Jest najlepszy. W dodatku ten przystojniak może mieć każdą dziewczynę. Ale czy takie życie na dłuższą metę się sprawdzi?

Grace Ivers to studentka pierwszego roku. Jest ładna, naturalna a w dodatku bardzo spokojna i ułożona. Co się dzieje, gdy spotka na swej drodze Johna Logana?

Para ta poznaje się całkowicie przez przypadek. Lubią się, jednak wystarczy jeden błąd, by to wszystko zaprzepaścić. A do pewnych spraw należy po prostu dojrzeć. Czy Grace uda się zrobić z Logana porządnego faceta, trzymającego się jednej kobiety? Johna czego baaardzo trudna i wyboista droga, by naprawić błędy. Czy da radę? Sami ocenicie.

Zanim sięgnęłam po tę powieść, sprawdziłam co nieco w Internecie. Opinie były różne. Stwierdziłam, że warto i nie zawiodłam się. „Błąd” czyta się szybko; jest ciekawie. Momentami śmiesznie, czasami płaczliwie. Ale właśnie o to chodzi. Emocje biorą górę, co się dla mnie najbardziej liczy. W tej książce dostałam to wszystko. Pokazana jest również przemiana głównego bohatera. Ważne jest także , iż nie zawsze to, co widać na zewnątrz jest odzwierciedleniem naszego życia. Przykład Logana, jako idealnej gwiazdy hokeja, który nie ma zbyt ciekawego życia rodzinnego. A tego nikt nie wie. Nikt nie zna jego życia po zajęciach, gdy wraca do domu i spotyka pijanego ojca w kałuży moczu i wymiocin. Ta książka, pomimo iż świetnie się ją czyta, daje sporo do myślenia. Nie jest błahą opowiastką o nastolatkach. Tylko bardzo dobrą literaturą dla ludzi wkraczających w samodzielne życie. Ludzi po dwudziestce. A także i tych starszych. Polecam zdecydowanie!


Szczegóły:

Tytuł: Błąd
Autor: Elle Kennedy
Cykl: Off Campus (tom 2)
Wydawnictwo: Zysk i S-ka, 2016
Liczba stron: 376
Ocena: 8/10


5 komentarzy:

  1. Ja mam książkę u siebie i mi się bardzo podoba! :D
    Czekam już na kolejny tom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro mówisz, że aż roi się w niej od emocji, to ja nie mam żadnych wątpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno ją skończyłam i mam mieszane uczucia do niej. Z pewnością pierwsza część, czyli "Układ" podobała mi się o wiele bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w mojej zabawie. Cieszę się, że książka przypadła Tobie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam przyjemności czytać, ale kto wie, może wpadnie w moje ręce :))
    Widzę, że trafiłam na fankę Book Tour. Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na Book Tour, który właśnie organizuję na swoim blogu. Szczegóły znajdziesz tutaj
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń