Od góry:
1. Truman Capote „Śniadanie u Tiffany`ego”
2. Nina George „Lawendowy pokój”
3. Colleen Hoover „Hopeless”
4. Magdalena Witkiewicz „Milaczek”
5. Michelle Cohen Corosanti „Drzewo migdałowe”
6. Katarzyna Michalak „Zacisze Gosi”
7. Krystyna Mirek „Szczęście all inclusive”
8. Barbara O`Neal „Sposób na happy end”
9. Olga Rudnicka „Fartowny pech”
10. Agnieszka Lingas – Łoniewska „Obrońca nocy”
11. Magdalena Witkiewicz „Zamek z piasku”
Od góry:
12. Katarzyna Zyskowska – Ignaciak „Ty jesteś moje imię”
13. Monika Orłowska „Cisza pod sercem”
14. Anna Karpińska „Za jakie grzechy”
15. Diane Chamberlain „Dobry ojciec”
16. K.A.Tucker „Dziesięć płytkich oddechów”
17. Guillaume Musso „Jutro”
18. Karolina Frankowska „Zaczaruj mnie”
19. Katarzyna Michalak „W imię miłości”
20. Katarzyna Michalak „Wiśniowy dworek”
21. Anna Klara Majewska „Rok na Majorce”
22. Anna Klara Majewska „Powrót na Majorkę”
Od góry:
23. Małgorzata Warda „Jak oddech”
24. Charlotte Bronte „Dziwne losy Jane Eyre” cz. 1 i 2.
25. Agatha Christie „Dwanaście prac Herkulesa”
26. Olivia Lichtenstein „O czym nigdy nie powiedziała ci matka”
27. Joanna Bator „Ciemno, prawie noc”
28. Monika Szwaja „Gosposia prawie do wszystkiego”
29. Elizabeth Camden „Sekrety róż”
30. Marta Obuch „Łopatą do serca”
31. Jerzy Pilch „Pod mocnym aniołem”
32. Joanna Miszczuk „Matki, żony, czarownice”
33. Joanna Miszczuk „Zalotnice i wiedźmy”
34. Liz Fielding „Wszystkie chwyty dozwolone”
35. Anna J. Szepielak „Dworek pod Lipami”
36. Angela Becerra „Przedostatnie marzenie”
37. Nora Roberts „Ostatni narzeczony”
38. Nora Roberts „Jedyna i wspaniała”
Od góry:
39. Mellissa Hill „Prezent od Tiffany`ego”
40. Agnieszka Lingas – Łoniewska „Wybaczenie”
41. Liane Moriarty „Sekret mojego męża”
42. Cecelia Ahern „Sto imion”
43. Jojo Moyes „Zanim się pojawiłeś”
44. Noah Gordon „Medicus”
Jak myślicie? Którą z tych pozycji powinnam zacząć niemal od razu? Co polecacie, a co odradzacie? A jeśli mielibyście z tych książek stworzyć ranking pięciu najlepszych, które byłyby to pozycje? Czekam na Wasze komentarze i zapraszam do wyzwania KIEDYŚ PRZECZYTAM. Można zapisać się TUTAJ.
A oto logo wyzwania:
Trzymajcie kciuki!
Nono sporo się tego nazbierało :) U mnie to z góra 20, ale raczej niczego sobie nie obiecuję :)
OdpowiedzUsuń20 to i tak sporo :-) Już byś mogła wziąć udział w wyzwaniu :)
Usuńja bym brała się za tą Colleen Hoover „Hopeless” :)
OdpowiedzUsuńOch tak, jestem bardzo ciekawa Hopeless! :)
UsuńWiele ciekawych książek - mam nadzieję, że znajdziesz dla nich czas ;)
OdpowiedzUsuńMam zamiar je przeczytać do końca roku. Czasu sporo, ale pewnie w między czasie coś nowego wpadnie w moje ręce. :D
UsuńCzytałam: "Obrońca nocy", "Zamek z piasku", "Matki, żony, czarownice", "Zalotnice i wiedźmy", "Prezent od Tiffany'ego", "Wybaczenie"- wszystkie świetne, ale chyba najbardziej poleciłabym "Matki, żony, czarownice" oraz "Zalotnice i wiedźmy" :)
OdpowiedzUsuńCieszę się, bo tych książek bałam się najbardziej - że się nie spodobają itd. Ale dzięki Twojemu komentarzowi wiem, że warto. :)
UsuńJakie Ty tam masz cuda! Polecam Ci Lingas-Łoniewską, moją ulubioną. I Hopeless masz, będziesz wiedziała czy spodoba Ci się styl Hoover. I Ty jestem moje imię - uwielbiam! I książkę Tucker polecam, ojej też nie wiedziałabym co czytać najpierw ;)
OdpowiedzUsuńCzytaj i witaj w wyzwaniu ;)
Lingas - Łoniewska pod każdą postacią jest fantastyczna! :-) I również zaliczam ją do grona moich ulubionych :-) Ale najbardziej jestem ciekawa Hopeless. Poczytamy, zobaczymy :-)
UsuńStawiam na "Drzewo migdałowe". Ta książka powinna zdobyć Twoje serce. :))
OdpowiedzUsuńTak o niej myślałam podczas zakupu :-) Myślę, że się nie zawiodę.
UsuńWow jest co czytać, widzę że masz Norę Roberts - dwie książki, ale muszę ci powiedzieć że to druga i trzecia części Trylogii Boonsboro, chyba ze pierwszą już czytałaś.
OdpowiedzUsuńŻyczę powodzenia :)
Pierwszą część oczywiście czytałam, ale to było jeszcze przed wyzwaniem KIEDYŚ PRZECZYTAM :-) Dlatego nie zamieściłam jej na zdjęciu, ale bardzo dziękuję za czujność! :)
UsuńO kurczę, jakie Ty masz cudowności, Twoja biblioteczka naprawdę idealnie trafia w moje gusta. :D
OdpowiedzUsuńUff cieszę się, bo chociaż nie mam wrażenia źle zainwestowanych pieniędzy :-D
UsuńO rany ile cudowności!!!!! Część z nich czytałam, część jest w moich planach. Marzę o "Lawendowym pokoju" i „Hopeless” , bo zbierają świetne recenzje. Ja osobiście zauroczona byłam Musso "Jutro". Teraz czytam Kasię Michalak "Zacisze Gosi". Uwielbiam jej twórczość, ale wiem, że nie każdemu się podoba. Miłej lektury! :)
OdpowiedzUsuńMnie akurat bardzo się podoba twórczość Kasi Michalak :-) Widzę, że mamy podobne gusta, bo książki, które wymieniłaś to według mnie strzał w dziesiątkę :)
UsuńHopeless, Dobry ojciec, Dziesięć płytkich oddechów- ojjj, ukradłabym Ci!
OdpowiedzUsuńMiłej lektury!
A ja tak się cieszę, że przeczytam je w najbliższym czasie :) Dziękuję!
UsuńTo życzę powodzenia :D Ja też mam dość sporo książek, które kiedyś przeczytam ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję :))
UsuńJuż wprowadziłam zmiany w podsumowaniu, nie zniechęcaj się przez moją niedokładność ;) W listopadzie zmienię trochę swój sposób pisania podsumowania,gdyż w październiku pomyliłam wyniki wszystkich uczestników, a tak nie może być ;)
OdpowiedzUsuń